Wednesday, April 7, 2010

kenangan

aku suke sgt masa aku kecik2 dulu...
g skola pon ngan umi aku..
da nama pon aku masuk tadika kat umi aku mengajar..
hehehehe...
aku start masuk tadika dari umo aku 4 thn sampai la 6 thn..
aku masuk tadika KEMAS kat pinang merah..
aku x ingat sgt kenangan mase tadika..
yang aku ingat aku kawan ngan budak nama Hana & Fatin..
aku suke g umah Hana ni..
pas hbs je waktu blaja,aku pon ikot r mak cik balik umah die..
family aku pon kenal r ngan family dowg..
mase kecik2 dulu kamceng gak r..
hehehe..
tapi 2 sume kenangan lama...

pas hbs tadika aku g lak sekolah rendah kat ngan umah aku
Sekolah Kebangsaan Paka yang kecik aje..
hehehe
kat c2 aku mula mengenali dunia..
aku punya ramai teman..
aku punya banyak kenangan..
bila ingat balik ase kelakar plak..
bese r zaman budak2..
hehehe
aku stdy kat c2 sampai la aku darjah 6..
result UPSR??
x yah ckp r..
mantop aje..
hehehe
Alhamdulillah..2 sume berkat ilmu yang cikgu curahkan 
dan umi aku yang byk bg support..

pas dapat result UPSR 2 mcm2 skola aku apply..
tapi aku dapat SMK(A) Sheikh Abdul Malek kat KT..
n aku x g pon..
hahaha..
dengar aje bahasa Arab aku da xnak..
aku ase aku x mampu nak bawak mata pelajaran 2, so aku x g r..
hehehe
actually aku tgu MRSM tapi x dpt2..
mungkin bukan rezeki aku..
apalagi..
aku smbg r stdy aku kat SMK Paka..
x sampai 1 km pon dari umah aku..
hehehe
result PMR aku pon ok..
tapi aku dpt twrn g skola Teknik Besut aliran mekanikal..
eeeewww....x minat aku aliran tuh..
so aku duduk r kat SMKP 2 sampai SPM..
bab SPM ni kantoi byk..
result down terus..
nak wat cam ne..
mase form 4 aku main2 byk sgt..
hahaha..
padan muke aku,kan...

and skang aku sambg stdy aku di peringkat diploma..
nak tau kat ne?
kat Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Perlis..
dlm bidang Teknologi Maklumat(Rangkaian)..
jauh gile dpd tempat kelahiran aku..
tapi demi mase depan..
aku pon g jugak..
lagipon aku x dpt twrn mana2 selain poli ngan form 6..
aku pon pilih poli coz x yakin aku leh buat STPM..
so here i am..
kat poli perlis..
mcm2 kenangan yang aku lalui kat poli ni..
sedih..gembira..sakit hati..kecewa...
sume ada..
hehehe

No comments: