Thursday, December 30, 2010

happy new year ...

salam n selamat petang :)
da lame x update ...
xtau nak tulis ape ..
b4 dat .. 
SELAMAT TAHUN BARU 2011 :)
hohoho ...
ni pon duk on9 gune lappy naz ..
hehehe ...
macam2 berlaku da untuk beberapa waktu ni ...
nak story g mana erk ??
hahaha ...
k la nak cite sal trip g penang & perak :)

last week kan lupe tarikh la ...
hahaha ..
setelah beberapa ketika berbincang nak g penang & perak ..
akhirnya dapat jugak aku g ..
sebuah kete je ..
viva ..
yang g trip 2 ...

kak chik     yue     piqa    ziqa   & of coz la aku .. hehehehe ...

kitowg g penang lu petang jumaat 2 ...
sampai sana da mlm ..
kitowg g pesta penang 2 ...
g nak men mainan jep ..
best gile!!
hampir sume la mainan yang boleh wat pale 2 pusing aku main ..
hahaha ...
memang niat aku nak g mainan2 yang mencabar jiwa & raga aku ..
hehehe
& tercapai jugak hasrat aku ...
to yue sowi erk aku meminjam kak chik pd mlm 2 ..
coz kak chik jela yang suke men mainan yang mencabar 2 ...
hbs je main kitowg g mkn then g berehat kat hentian JURU ...
kejap jela ...
kitowg terus ke taiping ..
berehat lak kat hentian PLUS 2 ..
maklum la ..
kawan chik kate setgh jam je nak g zoo dpd exit kamunting 2 ...
hehehe ..
pas solat subuh lam kul 7 lebey g2 kitowg menuju ke zoo sambil cari port nak nyorok ..
hehehe ..
then pusing2 lam zoo hampir sejam lebey ...
say hai2 bye2 to d animals ...
hahaha ...

pas da meround lam zoo 2 kitowg menuju ke tambun lak ...
tambun kat ipoh perak 2 ...
sampai sana pon lam tgh hari da ..
ramai gile owg ..
hahaha ...
boleh la nak main2 air kat c2 ..
pas2 kitowg blah  dari tambun ..
cari mkn n g kat homestay lak ..
hahaha ..
cari2 punye cari tempat mkn ..
last2 sesat kat pekan ipoh ..
terpaksa la menunggu tourist guide dtg jemput ..
alih2 due2 tourist dtg ...
kawan kak chik ngan kawan aku ...
suh tunjuk jalan ke homestay 2 r ...
jupe jugak n dak2 cam dah syok sgt ngan umah 2 ..
yela cam duk kat umah sendiri je ...
hehehe ...
mlm 2 g jusco ..
hajat hati nak tgk wayang tapi 2 r ..
lupe hari 2 krismas n ramai gile owg kat jusco 2 ..
so kitowg pon jalan2 jela pas2 cari mkn ...
disebabkan sume da lapar n penat ...
kitowg pon bergegas pulang ...
siap je mkn terus masuk tido ...
hahaha ..
ngantok gile kot ...
hari ahad bertolak semula ke poli ...
ape2 pon syok gak la trip 2 walaupun se kete jep :)

p/s :: tengs yang tolong menjayakan trip ni :)

No comments: