Wednesday, March 2, 2011

serabut!!!

selamat pagi sumer :)
da lame aku peram blog aku ni ..
hehe ..
bukannye ape ...
terasa maleh nak update ..
yela .. bile tgk blog owg len ..
xdela byk sgt merapu cam aku ni ..
hikhik ..
xpela ..
blog masing2,kan ...
ha!
terpampang title aku 2 pasal serabut ...
ape yg nak diserabutkan pon xtau la ..
haha ..
tapi bulan ni memang serabut la ..
mini projek nak kene present bulan ni ..
ura2 mengatakan final projek pon present bulan ni ..
adoyai ..
nak gile aku ase ..
dengan esaimen pon cantek punyer ..
haha ..
dengan group member aku pon bgs2 ..
hahahahaha ...
jhtla aku ni tapi memang tensen pon ..
xkanla tiap2 ari aku nak tny ..
fhm2 sendiri la ..
aku kan da bg bhgn masing2 ..
t kalu tny selalu kowg serabut lak ..
n aku xnak dicop GK ...huhu
sape2 yang kenal aku 2 tgk muka aku ni cam tensen ke?
adela sowg shbt aku ni ..
ckp muke aku tensen even aku wat muke bese pon die ley ckp muke aku muke tensen ..
adoyai ..
ye ke ??
ntahla ..
aku pon xtau reaksi muke aku skang cam ne ..
huhu ..
tapi xpela .. tengs pada shbt aku yang sowg 2 .. even x rapat pon die sudi temankan aku ..
maseh byk2 ..
luv u! hehehe ..
so skang ni ...
kene jauhkan fb n blog untuk bulan ni ..
hope dpt buat .. huhuhu
yela ..
dpd aku bukak bende 2 baik aku wat keje,kan ..
& satu ag aku kene jauhkan ..
tgk cite Korea ..
haha ..
susah nak stop kalu da tertengok satu episod .. hakhak ..
4 now  ..
main sofbol , wat esaimen, wat mini projek, wat final & most2 nak success lam sem ni!
chaiyok3!!!!!
aku ley buat!
dulu boley nape skang xley?!
GO3 anim GO!
hehehe ..

No comments: