Saturday, August 21, 2010

????

uiks...elow...uda lama ya nggak update blog..huhuhu...xtau nak cite pasal ape...agpon tenet selalu je mengom...hehehehe...so ngadap movie je la aku selepas mngepau movie2 from my fwenz...x byk nak cite cume nak luahkan ape yang terbuku lam hati jep...  :p


cite ni pasal die...die yang aku syg...aku je kot syg kat die..
ntah..no komen...hehehehe
die lain sgt...
x mcm dulu da...
at least lau xnak show ur care in front da others...
juz show in da phone or msg..
huhuhu..
sedey sgt...
nape jadi g2??
dulu die layan je karenah aku...
lembut je...
xde nak sakitkan hati aku..
skang??
sumenye berubah...
totally berubah!!!!
dan aku x suke coz selalu mkn hati...
die racun tapi die juga penawar...
die sememangnye penawar dari dulu tapi skang die mcm nak jadi racun...
jgnla jadi g2...
aku da penat ase sedey...
xley ke skang aku nak ase hepi???
xley ke??
xley ke skali skala mengalah ngan aku??
bukan mintak lebey2 pon...
hurmmm..
mungkin aku yang terperasan lebey...
hukhukhukhuk...
pa pe pon moga ko epy ngan hidup ko skang ni...
sowi 4 bothering in ur life....  :(
teringin melihat keindahan mlm bersamamu lagi... :(



No comments: