Saturday, August 28, 2010

pergi...

3:17 a.m :: 
lau mlm ni pon aku x tido gak means da 3 mlm aku jadi burung an2.. hehehehe.. xtau nape susah sgt nak lelapkan mata.. sukar sgt... sepertinya sukarnya aku menghadapi mslh hati ... yang sering aku kalah ngan permainan sendiri ... sygkah aku pada dia??? cintakah aku pada die??? nape aku perlu tangisi lagi akan sikapnye?? hbgn yang baik hny terjadi sekejap je then angin jep.... aku x suke... aku benci sedey... aku benci kuarkan air mata lagi tapi 2 r yang aku terus buat lagi... ntah di mana silapnye pon aku xtau.. bila ditanya die ckp xde pa pe... Ya ALLAH siapa die dlm hatiku ini??? kalu die benar temanku biarla sekadar teman... benar kata kakakku.. cinta pada manusia hanya menyakitkan kepala aje.. tapi aku still buat jugak... nape lembut sgt aku ngan die?? nape2??!!!! nape aku xleh jadi cam dulu??? dats y la aku xnak berlembut.. aku ditindas lagi... DITINDAS!!!!!!!!aku x suke!!!!



1 comment:

Amir Fitri Ishak said...

anim..
jgn kerana kenangan lama,akan membuatkan ko jadi x tentu arah..
seperti yang ko penah ckp kat aku dulu,lupakan peristiwa dulu..
so,skarang aku plak kna ckp kat ko..
jgn tangisi perkara lama..
tiada guna lagi even mengalirkan air mata darah skalipun..
so, sama2 la kita mencari kebahagiaan sebenar dan mulakan hidup baru dengan membawa ilmu2 yang lepas..
jadikan smua kenangan tersebut sebagai 1 pengajaran berguna untuk kita lalui hari2 akan datang..