Sunday, October 24, 2010

berakhir suda sebuah epil0g c!*** ... v_v

waaa uda lama nggak update my blog ... mcm2 jadi 2 me sepnjg beberapa minggu ni .. dengan esaimen yang bertimbun mengejar dateline untuk dihantar .. serabut ngan situasi .. gado sana cni .. hahaha n memacam lagi la .. next wik lak aku da exam .. 1,2,4 & 9 nov ... 2 r tarikh2 aku g medan perang (exam) .. hahaha mcm nak g bertempur betul2 jep .. weeeee ... takotnyeeeerrr... tapi lam takot2 2 ade gak enjoying muhself !! hehehe .. semlm ler .. aku, paw2, naz, aima & nisa g jenjalan kat kgr jep .. men bowling & kar0k .. gile besh kot walaupon aku kalah .. hahahaha ... gile2 jugak dak2 2 .. tengs guys .. sowi no pic coz gune BABY PAW2 amik gmbr .. hehehehe .. t la lau da dpt pic 2 aku upload, k .. 

back 2 d title ..
berakhir suda sebuah epilog ????
tentang ape erk ??
of coz la tentang hidup aku ...
tapi nape macam tragik sgt tajuk 2 ??
hahaha ...
ceritera sebuah syg yg suda sampai d penghujungnya ..
mampukah aku melupakan semuanya ??
insyaALLAH kalu dengan izin-Nya, aku mampu harungi sume ni ..
aaaammmiiinn ....
kini, biarla aku sendiri ..
biarla kengn 2 sume pegi ..
byk gile kot kenangan aku & dia ..
X SUKENYE!!!
mesti aku teringat t bila aku rindu die ..
oooo kejamnya dunia ....
hakhakhak ...
wat cam teruk je, kan ..
tapi tengs la rapat ngan aku sblm ni ..
tengs 4 everythng ..
tengs blanje aku mkn ..
tengs teman aku g tgk wayang ..
tengs teman aku g men bowling ..
tengs coz layan perangai aku ..
tengs keranan penah jadi shbt yang baik dengan aku ..
moga hari esok lebey bahagia dpd hari ini ..
gile teruk ngs semlm sampai xd membe2 aku ley pasan mata aku bengkak ..
tragik gile kot ..
wawawawawawa ..
semoga bahagia kau di sana ..
da jupe insan yang lebey baik dpd aku ..
jagela die elok2 ...
jgn sakiti die seperti kau sakiti aku ..
selamat tinggal kasihku ...
CHAIYOK!!! 
kau boley lakukan nye niem ...
be happy!! be strong!!

p/s : moga aku berjaya pada sem ni & sem depan !!! amin ...

No comments: