Sunday, October 31, 2010

should I or should I not ??

it's 3 am ++ already .. woke up after sumbody called me .. who ?? juz let it be secret in ma heart ..cewah !! haha .. argh !! wanna stdy but m not feel in mood 2 stdy !! hey2 !! exam on Monday !! wake up dear !! hoho .. 
back 2 d title .. ngah2 syok dul layan fb .. tetibe je terasa nak buang fb .. aku pon xtau nape .. ase mcm sakit hati je .. tapi pk2 .. ngan fb la aku dpt cntct ngan dak2 skola aku dulu .. ngan fb gak aku keep in touch ngan akak2 n abg2 aku ... ntah la ... ase macam menyampah je .. huhu .. nak buang ke xnak ?? buang ke xnak ?? t buang aku gak ase nyesal !!!.. huhuhu ... so serabut la my life skang !!! sakitkan bile sayang kite x berbalas .. sakit kan bile tgk die bahagia atas penderitaan kite .. hahaha .. 2 sebabnye aku ase nyampah ngan fb ni .. huhuhu ... padahal fb 2 x salah pon .. rubbish !! need 2 go back 2 my old life !! be strong !! be really2 strong gurls !!! hohohoho .. need 2 stdy ... daaa blog .. huhuhu ..

p/s :: moga hari es0k lebey ceria dpd hari ini :)

No comments: