Wednesday, October 6, 2010

raya oh raya

hai sume .. walaupon raya da nak hbs kan, p aku sempat g jenjalan raya ngan kengkawan aku pada 2 okt yang lalu .. besh siot!! kitowang g 4 buah kete kancil jep .. yela g raya umah dak2 kedah & perlis jep .. tapi bez sgt2 .. membe2 sume sporting hbs ler katekan .. walaupon pada awalnye mcm x jadi je nak g BUT last2 jadi gak .. alhamdulillah perjalanan kami selamat pergi beraya n selamat pulang ke poli .. hehehe ..

mula - mula kitowg g umah kak hajar lu kat jitra .. mam mee kari ..
sedap ngat .. ade yang bertambah mkn mee kari 2 .. hehe x termasuk aku ye ..
ops lupe nak gtau ..
kitowg gerak dari poli time 2 da tgh hari coz tgu ma fwenz yang g blaja kete .. hehehe
otw nak g pon cuaca mendung je tapi seb baik hujan xdela lebat sgt .. huhu
pas da melantak kat umah kak hajar, kitowg g umah Y plak ..
nama betul die piduih waiey .. hahaha ...
mak die sporting gak la ..
overall nice journey ..
then kitowg g jenjalan kat sentosa jap b4 menuju ke umah blurb..
kat umah blurb lak mam mee hoon sup ..
sedap2 ..
hbs dak2 g ratah sup ayam 2 ..
ishk2..
hehehe
n last but not least kitowg serang umah ami lak ..
n part ni r yang paling aku suke coz ade meehoon TOM YAM ..
repeat2 .. MEEHOON TOM YAM ..
my fav 2 ..
bile owg len wat derk je ..
aku g serang lu menu 2 ...
i like ..
hehehehe
tapi mlm 2 kitowg (gurls only) g tido umah kak chik coz time nak masuk poli da lepas..
t x pasal2 kene saman ..
huhuhu
ni sedkit pic untuk kowg tgk..
tgk je tau xley amik ..
hehehehe

p/s :: aku hepy sgt time 2 .. maybe die ade skali kot .. huhu




nilah muke dak2 yang g beraya ..hihi

gambar ni selingan jep .. hehehe ..cute kan dak ni cam aku x ?? aku jela x termasuk dye kat sebelah tuh.. kredit 2 amir coz amik gmbr ni ..suke2 .. >_<

No comments: