Friday, November 12, 2010

hom3 sw3et2 hom3 ..

waaa sonoknye berada d umah .. 
duk melangut je kat umah ..
ahahaha ..
ntah bile la aku nak kuar g jenjalan nge membe aku pon xtau la ..
hajat hati nak g derak kat mesra mall ..
tapi ..
kene simpan lu hasrat 2 ..
dis wed kene g KL ..
nak g buli anak teruna yang sowg 2 .. (ZAIM)
hahaha ..
anak teruna a.k.a anak lelaki tunggal kak sulung aku ..
hahaha ..
jage2 mak su dtg menyerang ..
kehkehkeh ..
yela keje aku gado ngan die je .. 
time de kecik2 ni la nak buli t da besar die lak buli aku ..
kuikuikui ..

buat pengetahuan sume ni hari ketiga aku berada di rumah ..
eh ??
ye ke ??
hahaha .. 
kejap je kan da 3 hari duk umah ..
makan ??
x yah cite la ...
asal celik je mata g cari makan ..
almatnyer sem depan makin tembam le aku ..
hehehehe ...
k r .. dats all 4 2day ..
sukenye bile dapat balik umah !!
:)

No comments: