Tuesday, November 23, 2010

from dungun to putrajaya & putrajaya to dungun :)

hai my beloved blog .. 
da brape hari aku peram blog aku ni .. 
sowi la .. keadaan x mengizinkan aku untuk update dis blog .. hoho
cam yang penah gtau dulu ..
pd 17 nov yang lalu aku berangkat ke putrajaya ..
time 2 sume duk epy sambut aidiladha ..
hehe ..
aku naik bus NICE (PLUSLINER punye) kul 10.15 mlm ..
cam yang sedia maklum ..
aku sowg je naik bus ..
maksud aku .. 
aku sowg je penumpang ..
sian mak aku isau kat aku ..
mak aku la ..
OWG 2 da x isau kat aku .. hoho
tapi ok la bus 2 .. 
ade tempat buat air g2 ..
asenye die serve untuk penumpang waktu siang je kot ..
mase mula2 naik 2 aku cari la port baik punyer ..
amik kusi dua yang tengah2 ..
hahahaha ....
pas2 brother bus bagi bantal kecik ngan selimut ..
hahaha ..
selesa kot ..
tido lena beb !!
hehehe
nilah selimut ngan bantal yang brther 2 bg .. blue bear 2 x termasuk tau .. dats bear is mine .. hehe :P

k smbg balik ..
aku sampai putrajaya lam kul 5 pagi ...
my sis yang duk Puchong amik aku ..
yela lagipon pagi 2 aku kene jage anak2 die ..
itu tujuan aku g sana ..
hoho ..
2 hari aku jage anak2 die coz taska cuti ..
dua petang gak la aku main basikal ngan anak2 saudara aku 2 ..
da lame gile asenye x naik basikal ..
teringat lak zaman skola dulu ..
g skola naik basikal ..
hehehe ..
rindu lak zaman dulu2 .. :)

masuk bab kedua :)
weekend ari 2 (sabtu mlm) aku g i-City ngan family akak aku ..
tempat yang mengingatkan kembali kenangan lma ..
uishk!
nape la aku perlu ingat sume 2 ..
g KL bermakna aku ingat semula kenangan awal tahun dulu ..
aku x suke ..
aku..
argh!abaikan ..
huhu
kitowg sampai n kene bayar rm10 ...
die bagi kupon berharga rm10 ..
owg boleh r thn ramainyer ..
jalan2 tgk lampu pas2 mkn steamboat!!
nyum2..
sodap hingga menjilat jari...
menu yang aku amik...
megi...seafood...pas2 bebola macam kite mkn yong tau fu 2..
sodap...
hehehe..
akak aku amik 2 sup..
sup ayam ngan tom yam
tom yam die pergh !!
pedas gile..
sampai ngs aku hirup..
kowg layan jela pic kat bawah ni :)
oh ye .. sebelum lupe ..
aku balik umah aku semula pada pagi yang indah disirami air hujan pada 22 nov ..
sampai paka pon hujan ..
mlm 2 g terengganu lak ikot umi .. abah & abg aku ngurut ..
hehehe ..
otw balik ..
singgah mkn lewat mlm kat dungun ...
cam bese aku order teh ais ngan tom yam ..
yummy!!!!
:p
aku ngan anak2 sedara ku .. zaim .. angah .. kakak
mkn time .. :)
lihatla semangat dua beradik mkn :)
ni family akak aku .. anak die 4 owg .. 3 gurls & a boy .. nakal2 sume :)







        

No comments: