Monday, November 29, 2010

habis suda

salam & nunite ..
finally ..
habis suda level2 ku main itu game Supercow n farm frenzy 1 ...
 hahahahaha ...
oh ye farm frenzy 3 pon da hbs main time praktikal dulu ..
jangkit ngan akak2 kat ofis 2 main game 2 ..
hehehe ...
farm frenzy 2 je lom main .. (x amik installer ngan anak buah aku :d)
dalam kemalasan mau main ..
last2 tamat suda ..
ne x nye ..
selagi x hbs selagi 2 r terasa nak main je game 2 ..
sampai anak2 buah aku main time aku g umah dowg last week ...
hahahaha ...
giler game jugak la ..
but certain2 game jela ...
ahakz ..
begitu aku memanfaatkan cuti aku ini ...

ku sebut2 pasal cuti ..
hujung minggu ni ku terpaksa pulang ke Perlis ..
adoyai ..
x ske tol r ..
byk seyh kenangan kat sana ..
huhuhu ..
kenangan suka & duka ..
kowg nak yang mana ??
hehehe ...
tapi 2 la ..
perjalanan ku tinggal sikit je lagi ..
ANDA BOLEH LAKUKAN!!!
CHAIYOK NIEM !
hope2 dapat lupakan yang lalu n mulakan yang baru ..
I HOPE so !!
lalalala ... :p
next sem la last dpt jupe membe2 poli (nak tgu konvo lmbt ag)
insyaALLAH dpt grad ngan dak2 kelas .. :)

p/s :: moga ape yang ku impikan dapat ku capai sati hari nanti .. amin :)

2 comments:

dayah SnoW Heuka said...

kejap jekkan da sem 6.. hope kita dapat tempuhinya dengan baik da ta kelam kabut huhu.. eh2 cuba game plant vs zombie besh gak ehehe

an!em said...

hehehe ..
da men da mase awal2 sem ari 2 tapi x hbs pon ..
t la ade mase smbg main balik .. hehehe