Saturday, November 27, 2010

tengs .. :)

mownink .. 1:48 a.m actually .. 
can't sleep .. hehe ..
nothing 2 post ..
juz 2 wish tengs 2 all d members .. lects .. & family .. 
without them i can't be maintain in ma stdy ..
tengs 2 ALLAH 4 give me da best result .. 
higher than sem 1 2 & 3 but 4 not include r ..
result LI shy2 cat nak kuar .. hohoho..
skang ku tersepit antara 2 ..
further my stdy or cari kerja ??
umi da bg green lite suh cari kerja ..
tapi hati ase nak masuk U jugak ..
tapi kalu xde ongkos susah jugak ..
nak dptkan biasiswa pon susah ..
xkan nak susahkan adik beradik lagi ??
hurm ..
masing2 da ade tanggunggjawab ....
sampai bile aku harus bergantung pada mereka ..
ya!!
memang aku anak bongsu tapi xkan selamanye aku nak bebankan mereka ..
hurm ..
bukan ku xnak smbg tapi aku terasa nak tanggung mak bapak aku lak ..
yela mereka pon da tua ..
boleh dikategorikan warga emas ..
teringin jugak nak tanggung mereka selagi mereka bernyawa ..
adoyai ..
terasa beban la plak ..
kalu masuk blaja t mesti aku rase bosan lak ngadap buku ..
bak kate owg ikot kate hati mati .. ikut ase binasa ..
kalu kowg ... 
pe kowg buat erk ??
xpon aku keje smbl blaja ..
amcm ??
ok ark ??
tapi 2 bergantung pada aku lak sama ada aku mampu bahagikan masa dengan seadilnyer ..
alahai ..
mcm2 pk ..
xpela ..
pa pe pon biarla aku hbs DIP ni lu ..
da le stdy pon tunggang langgang ag ni ..
apetah lagi final projek ..
adoyai ..
big2 probs ..
huhuhu
p/s :: dats all nak merapu ..

No comments: